четвер, 17 березня 2016 р.

Дистанційне навчання

Українська мова
5 клас 
Тема 1. Чергування [е] – [о] після [ж], [ч], [ш];
Вивчити §37. Виконати вправи 339, 345. 
Тема 2. Чергування  [и], [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів;
Вивчити §38. Виконати вправу 350. 
Тема 3. Чергування  [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з´], [ц´], [с´].
Відеоуроки: https://youtu.be/I2Jj98YN7pQ
https://youtu.be/BUYksw4vv_E
Вивчити §39. Виконати вправу 366 (підкреслити однорідні члени речення). 

Тема 4. Основні випадки чергування у – в.
https://youtu.be/fjrODaQILaU
Вивчити §40. Виконати вправу 373. 
Якщо у вас виникли питання, звертайтесь до вчителя за адресою vpiddaca@gmail.com

Українська література
5 клас 
Тема 1. Леонід Глібов. Відомий український поет і байкар. «Химерний маленький…», «Що за птиця?». Фольклорна основа його віршованих загадок. «Хто вона?», «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?». Особливості його поетичної мови. Життєствердний пафос віршів.
Д/з. Прочитати ст.150-157. Вивчити літературні терміни: акровірш, порівняння. 
Творче завдання. Напиши акровірш про будь-який предмет чи тварину. 
Тема 2. «Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків. Літописні оповіді: «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» (на основі «Повісті минулих літ» у переказі В. Близнеця).
Д/з.  Прочитати, переказувати ст.161-163.Відповісти на запитання 1-5 ст.161 (письмово).
Вивчити літературний термін: літопис.
Літературний проект. Від дорослих запиши легенду про заснування населеного пункту, в якому живеш ти або твої родичі. Намалюй до неї ілюстрації. 
Тема 3. «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава» (на основі «Повісті минулих літ» у переказі В. Близнеця).
Д/з. Прочитати, переказувати ст.164-166. Відповісти на запитання 1-8 ст.165(усно).
Тема 4. «Володимир вибирає віру», «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам». Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, рішучість, вірність тощо. Казкові та історичні мотиви літописних сюжетів. 
Д/з. Прочитати, переказувати ст.167-169. 
Творче завдання. Склади від імені Нестора Літописця або князя Ярослава Мудрого оповідання на тему "Як створювалася перша бібліотека в Київській Русі".
Якщо у вас виникли питання, звертайтесь до вчителя за адресою vpiddaca@gmail.com

Українська мова
8 клас 
Тема 1. Однорідні й неоднорідні означення.
Д/з. Вивчити §23. Виконати вправи 276. 
Тема 2. Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами.
Д/з. Вивчити §24. Виконати вправи 280 (визначте однорідні члени речення непоширені та поширені). 
Тема 3. Двокрапка  при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами.
Д/з. Вивчити §24. Виконати вправи 284. 
Якщо у вас виникли питання, звертайтесь до вчителя за адресою vpiddaca@gmail.com

Українська література
8 клас 
Тема 1. Образ України, ідея нерозривної єдності людини з рідною землею, алегоричність образів поезії «Сад».
Д/з. Прочитати ст.152-153. Визначте віршовий розмір поезії "Сад".
Тема 2. «Васильки» — взірець інтимної лірики.
Д/з. Прочитати ст.154-155. Визначте віршовий розмір поезії "Васильки".
Тема 3. Володимир Підпалий. Щирість патріотичних почуттів ліричного
героя у вірші «Тиха елегія».
Д/з. Прочитати ст.162-164. Визначте віршовий розмір твору «Тиха елегія».
Тема 4.Оптимізм, упевненість у правильності обраного шляху («Запросини»)
Д/з. Прочитати ст.164-165. Відповісти на запитання 2, 3 ст. 165 (письмово); 1,4 -6 ст.166(усно).




Якщо у вас виникли питання, звертайтесь до вчителя за адресою vpiddaca@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар